Program Patronat360 każdego dnia zbliża się do swojej premiery i coraz częściej otrzymujemy pytania związane z jego możliwością wypróbowania. W związku z tym w dzisiejszym artykule postaramy się wyczerpująco odpowiedzieć na często zadawane pytania odnośnie tego jak przetestować program Patronat360? Aby nie przedłużać przejdźmy do konkretów!
Czy Patronat360 jest już dostępny do wypróbowania? Jeśli nie, to kiedy będzie?
Patronat360 nie jest jeszcze dostępny do testów. Zaplanowany przez nas program testów rozpocznie się dopiero w 3 kwartale 2024 roku, dlatego warto obserwować naszą stronę aby być na bieżąco.
Czy wypróbowanie Patronat360 wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Udział w testach Patronat360 jest całkowicie bezpłatny – wymagane tylko posiadanie licencji na program Patronat z wykupionym nadzorem autorskim.
Jakie wymagania ma Patronat360?
Aby Patronat360 działał bez zarzutów wymagany jest komputer z 64-bitowym systemem Windows 10 lub nowszym. Większość komputerów pracujących na systemie Windows 10 lub 11 będzie spełniać wymagania programu Patronat360 – więcej informacji na temat wymagań opublikujemy też wkrótce.
Czy program Patronat360 będzie współpracował z programem Patronat?
Nie. W związku z tym, że program Patronat360 jest tworzony od podstaw nie będzie współpracować z programem Patronat, który jest jego poprzednikiem. Wiąże się to z brakiem możliwości przeniesienia bazy danych z programu Patronat jak i w drugą stronę.
Czy testowanie programu Patronat360 będzie bezpieczne?
Tak. Zanim program trafi do testów dla diagnostów zostanie on przetestowany na naszej stacji kontroli pojazdów ITS. W przypadku jakichkolwiek problemów lub wątpliwości będziemy dostępni i gotowi by pomóc tak jak ma to miejsce w przypadku programu Patronat.
Mamy nadzieję, że odpowiedzi na te pytania wyczerpały najważniejsze kwestie związane z testowaniem programu Patronat360. W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań zachęcamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 22 43 85 343 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.